Ni kanske undrar vad jag haft för mig?

Nej ni kanske undrar vad jag har haft för mig veckan?..
Tja kan säga som så jag har haft skit kul :p
vatt i Malmö 3 gånger den här veckan, träffat Beccy en hel del och det är altid kul specielt våra tripper ut i världen.
Sen har man även träffat Amie då jag samtidigt fixade en säkerhetsnål i örat.
fick även tid till att träffa Cindy nån timme härom dagen altid härligt då man även träffa Sarah, Darki, Conni osv
även 2 tyska killar fråga mig inte vad dem heter för det vetti fan fast kul va dem åh den enna spelade akustisk gitarr åh den andra rökte på tja det är det ända jag minns så lite Engelska verkar det ändå som att jag kan ändå få fram ;D
Fick 2 kilo godis igår  så här ska ätas..
Hyrde en film om basisiten Sid i sex pistols en mycket fantastiskt bra film..
Åh nu ska jag göra mig klar för att sedan städa rummet åh när det e klart ska jag ut åh träffa Beccy tror jag måste iallafall lämna filmen på videomix innan klockan 18.00 idag.
Imorrn ska jag nog ha filmkväll me Beccy åh på Söndag till Malmö ännu en gång fast till min gammelmormor åh äta middag..
Ser fram emot en chill påsk förmodar jag.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0