valborg är bull i år..

Ja här siter man på valborg och är trött sen klassresan man vatt på dem här 2 senaste dagarna fast kan nt säga att jag har tråkigt sitter och kollar på ''mamma pappa barn'' yeay as garvar :D
Fast nej sitter åh börjar fundera på vad jag gjorde för ett år sen på valborg då jag var med Gemma, Josse och Lena först gick vi till gröningen i Näsby satt där sen cyklade vi vidare till ICA köpte korv och engångsgrill med marschmallows läsk och chips och skit satt vi på Josses gård och grilla trevligt trevligt :p
Sedan kom Aye, Sundes, Milad och Hassan så grilla vi med dem åh så det var fan skit kul XD
Fast ja det e riktigt bull läge att man är så trött bara :O

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Var jag den enda som hade kul på Valborg? xD

2010-05-10 @ 11:07:27
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0