20/3- min dag från igår i Malmö-Lund

Idag började dagen med att träffa Beccy på övre 10 i 11 på morronen..
Gick in på Moxys för att köpa bulle för jag vaar hungrig.. Väntade där tills kvart över 11 tills bussen till Malmö kom när bussen väll kom gick vi på och satte oss ner men efter  halva tiden tyckte vi båda att det började bli väldigt drygt vi ville bara fram..
Sen hoppade vi av vid konserthuset och gick över gatan och rakt fram sen gick vi upp mot stn men på vägen hittade jag en skivaffär full me skivor som jag bara var tvungen att gå in i så där inne stod vi ganska länge sen gick vi vidare och in på schok där jag hade 500 :- att spendera.. Först stod jag bara åh kolla på allt men tillslut hittade jag ett par rutiga hängslen, vantar och ett par riktigt häftiga åh snygga byxor som köptes.. Efter gick vi in på triangeln och kolla runt då vi även gick in i skivaffären som finns där och kolla genom deras sortiment.
Efter tog vi bussen till centralen för att sedan ta bussen där i från till värnhem och in på Entre. Där vi var mycket länge fast där blev det bara en T-tröja inne på monkis där deras provhytter e sjukt coola blev först helt schokad liksom vvad i helvete är det här fast det slutade me att jag var där inne i lite mer än 30 min för det var så häftigt.. Vi var säkerligen inne i varenda jävla affär där inne men det var riktigt kul.. Vi satte oss även högst upp vid resturangerna satt vi ner på golvet och åt godis yeay. Precis innan vi skulle gå gick vi in på hemköp och köpte en ''frödingeskladdkaka''
Sen lite över 5 gick vi till BurgerKing på värnhem och åt gott som fan..
Efter gick vi tillbaka till centralen så kolla vi vilka tåg som skulle gå så var där ett till Lund som snart skulle gå så vi tog oss akt att köpa två biljetter så satte vi oss på pågatåget och åkte till Lund.
Så gick vi av på deras central och började gå runt tillslut kom vi ända upp till deras sjukhus åh då visste vi inte vägen tillbaka till Centralen så vi gick runt på många sjukt skumma mörka kvarter sen började jag inse vilka jävla stora skyltar dem har i Lund då vi kom fram till att hela Lunds befolkning har problem med synen och sen han man inte mer än gå några steg då man ser 4 optiker och glasögon butiker då jag inte kunde hålla mig för skratt och just då gick vi förbi snuten och jävlar vad dem kolla skumt på mig :O
Sen körde dem två poliserna förbi oss 4 gånger senre mot kvällen och kollade riktigt skumt på oss, helt sjukt...
Sen kom vi upp på en ljusare gata som hete STORA SÖDER GATAN och det visade sig att det är där min mammas moster bor, hah har man bra lokalsinne så har man *host*..
Så såg vi att en buss till Trellborg skulle gå där fast 45 min senare så vi satte oss där och vänta och åt vår frödingeskladdkaka mycket gott dock kände man sig som gatabarn :D
sen var där 2 killar bredvid oss som också satt på det fönsterbläcet dem kolla oxå sjukt skumt sen kom där jätte många människor som tog bussen till staffanstorp och då försvan alla och då var det bara jag åh Beccy kvar..
Sen 20.41 kom bussen som skulle ta oss till Trellborg dock tog det 70 jävla minuter men det var en helt söndrig buss stolarna var upprivna och klortiga och belysningen funkade inte spec bra det var ganska skumt men det var helt ok så när vi väll kom till Trellborg-Övre var jag tvungen att pusta ut att jag äntligen var i stan igen :D
Så gick vi till Videomix åh köpte godis sen skilldes vi åt vid möllan och jävlar vad dimmigt det var så kom fram till att inatt var en perfekt natt för en våldtäktman efter som man inte skulle sett människan förrän det var försent för det var ju mörkt och dimigt så man såg bara vad som rörde sig 1 meter framför mig deutom regnade det lite småt så man hade inte hört stegen fast jag överlevde :D
Sen var jag hemma ungefär 23.30..
Ja fast det har vatt en enormt riktigt rolig dag iallafall bör göras om XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0