fjortis bloggar är seriöst verkligen patetiskt

Sitter nu hemma hos Beccy på slutet av dena veckan en hel vecka i plugg men nu e det äntligen helg ocvh nu den komande veckan om ca 2 timar så är det påsklov i 8 dagar yeay :D
8 dagar kvar av lovet det e så chill ju :p
Vi sitter och diskuterar fjortisar och bloggare så som kissie, dessie ja osv..
Och kommit frsm till att dem är helt jävla överdrivna och sjukt jobbiga så nä det e inget man vill ta efter fast min blogg är så jävla mycket bättre än Kissies och hennes bröst och näs operationer äh asså seriöst det är bara så jävla patetiskt :O
Nu har vi kollat på 2 filmer är inne i den andra nu först va det wallander nu e det Johan falk efter blir det en annan walander och sist är det Beck fast sen ska jag bege mig hemåt efter alla filmer :P
Fast ja jag har nu kommit fram till vilken linje jag ska gå och vad jag ska läsa vidare till och bli har diskuterat det med Beccy åh ja det verkar väldigt intresant så ska ta åh snacka me Veronica/syon nästa vecka om det hoppas jag kan bli det för det verkar så jävla kul och intresant fast mest spänande åh mitt liv kräver seriöst spänning kan inte sitta på ett jävla kontor me paers högar dagar i ända nee mit liv funkar inte så :P
*PUSS PÅ DAGEN*
omg läst för många Kissie bloggar XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0