Gomorrn du

Gomorron har nu vatt vaken 1 hel timme åh har fan inte kommit på något vettigt..
Helt plötsligt när jag satt åh asgarva för en sak på bdb kände jag hur deprimerad jag plötsligt blev.. skumt.
Fast nu e jag riktigt glad igen desutom håller jag på att koka för har ett täcke över mig och datorn över det som gör att jag blir riktigt varm nu fast nee nu ska jag stiga upp åh fixa mig för ska snart ivg till Beccy igen och kolla film dem 2 filmerna vi egentligen skulle sätt igår fast jag var så jävla trött ja tvn gr så jag somnar ikke bra..
Ja jag råka ju somna så ringer min telefon då Beccy försöker väcka mig utan att lyckas när hon väll fått mig att vakna berättar hon något som jag sagt som verkligen får mig att tänka på vad jag egentligen drömer jag om..
bara så här på något stt har det väll stt ut igår:
Beccy: - Hanna vakna
Hanna: zzzzz
Beccy: vakna din telefon ringer
Hanna: zzzzz
Beccy puttar till mig och ropar - VAKNA
Hanna: Nej hon ska inte rida...
Ja åh det får ju mig att tänka vem fan ska inte rida och hur fan ska dena människa inte rida..
Ja sån e jag flummar till åh me när jag sover :D
vad i helvete :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0