Tågluffa genom världen..

Varför lever man på 2000-talet?
Eller jag klagar inte på 2000-talet utan mer varför ser världen ut som den gör nu?
Det blir så mycket mindre att göra nu fast man borde kunna göra så mycket mer som man egentligen kan fast det är ingen som vågar.
Har kommit på en sak jag verkligen vill göra och det är att tågluffa själv eller med ett gäng med kompisar spelar inte så stor roll fast det är något jag verkligen vill fast då riskerar man ju nästan sitt eget liv om man gör något sånt bara för vi just lever på 2000-talet och det är illa att man knappt vågar se sig om i världen och leta efter kultur.. satan vad bra det lät xD
Men iallafall man vågar ju knappt det utan att riskera att man blir våldtagen, rånad, mördad ja med mera ni vet ju själva hur omvärlden ser ut man vågar ju knappast stå och lifta och få sjhuss av en okänd människa nej för då riskerar man sitt liv och det är osmart att gå hem ensam från en kompis mitt i natten det är fan förnedrande och pinsamt att leva i en sån här värld fast ja iallfall någon gång i livet ska jag ut i världen åh se mig om alltså typ tågluffa yeay :D
Jag vetti fan fick bara den ideen i huvet och den ska genomföras ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0