Hatar motgångar och folk

Jag hatar seriöst motgångar..
Och idag är en sån dag då allt e bull, tråkigt och inget man gör blir bra.
Antar att alla upplever såna här dagar.
Men jag fullkomligt hatar när jag får motgångar..
Visst folk säger:
- väx upp! Så är det! sånt e livet! det får man leva med!
Fast nej det tänker jag inte göra och desutom hatar jag folk och folks skit snack.
Desutom stör jag mig som satan på folk som lovar saker som dem sen inte kan hålla, va fan e det.
Eller som lovar ta med en sak som man bett om och sen bara råkar glömma saken.
Fast nej det är inte det att man glömt utan fullständigt sket i att ta med det jag bad om seriöst jag stör mig på sånt det är irriterande.
Folk som man tror man kan lita på går och snackar fast man bet dem hålla käft som bara snackar på för att ställa sig in hos andra stör jag mig också på..
Asså vem fan kan man egentligen lita på?
Inte en enda jävel.
Idag tänkte ju jag att jag skulle ner på stan och köpa en väst tro fan heller att det blev så nej för det första så får jag inte upp håret skiten bara läger sig riktigt frustrerande och det stör mig..
Sen när jag hade fått upp det hyfsat bra gick det 10 min så såg det åt helvete ut igen så gör om  det med mer wax åh mer spray så ska jag nästan gå då jag hör in hur jävla mycket det blåser då jag förstår eftersom mitt hår var väldigt känsligt idag och läger sig för det minsta kommer jag inte hinna gå många meter förrän det är förstört helt igen åh då blåser min stolthet bort me vinden igår höll den på att rinna bort med vattnet från regnet men ack så klarade det sig som tur var :p
Ja så nu skiter jag i det..
Så isstället ligger jag här i min säng med datorn och e sjukt sugen på godis och stör mig på folk som inte håller det man lovar..
Kulkul och mitt i hela skiten kommer tanken tillbaka att det är skola imorrn.
jippi *host*
- ''kill me and you please do it slowly''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0