Veckan har börjat förundrandsvärt bra :D

Ja min vecka har börjat bra..
Kom i tid till plugg då jag hade matte åh det e ju alltid en fördel att komma itid.
Sen var det språkval då vi inte gjorde ett skit typ chill.
Kom långt på mina mjukisbyxor på slöjden.
Efter var det lunch då jag börja störa mig på folk igen i deta fallet mattanterna för maten räkte inte så fick sita åh vänta en halv timme åh jag var skit hungrig.
Efter lunch var det Svenska åh det gick bra kom en lång bit i mitt CV possitivt.
Efter Svenskan har vi vår sista lektion som är NO men vi hade ingen NO för Sandra är sjuk och jag har inte varit på NOn på jätte länge. Eftersom föra veckan på Måndagen gick jag inte dit vi var på teater lektionen innan NOn sen måde jag inte bra så gick hem ***
Men på Onsdagen eller när vi nu har No var jag där och i fredags var jag ju på estet och idag var Sandra sjuk så har inte vatt där på ett jäkla tag.
Ja så efter Svenskan gick jag in till stan och köpte en svart Kavaj skit snygg.
Men på vägen dit kom jag på att jag hade ''extramatte'' klockan tre så fick verkligen skynda mig och gick snabbt men jag han iallafall till skolan så hade jag matte i ca 40 minuter för att sedan ha utvecklingsamtal med Pappa och Marie och det gick bra och Marie hade en positiv inställning så förhoppningsvis hatar hon mig inte så mycket.
Och ja nu får jag snart skynda mig till Gittaren som börjar nu 17.30..
*CIAO*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0