svart nagelack med ett vimlande dunder

Ett vimmel ett sorl ett dundrande muller..
Ser mig om fast är instängd ett rum med 4 vägar och ingen dörr. Kommer inte ut ser inget annat är instägd och jag får mer och mer panik, vet inte vad jag ska ta vägen, vet inte vad jag ska göra. Orkar inte leva så här fast orkar inte dö så här iheller. Fast som i sagorna så kommer min prins i sluten av sagan och rädar mig. Fast vem är min prins? Finns min prins enns, lever han kvar än eller har han levt vidare på en helt ny nivå och förträngt mig, att jag finns. Jag lever instängt i ett rum och lever kvar på samma nivå medans min prins har förflyttat sig flera nivåer uppåt.. Hur kan jag vara så självisk att vilja att han ska komme ner till mig och räda mig när jag kan på något sätt ska bara försöka vara så klyftig att klara av att flyta upp till en ny nivå, en högre level..
Jag antar att jag snart får se dig, det får jag fast är det de jag vill? Nej egentligen inte. Jag har nu kommit ut från mit instängda rum förflytats uppåt en nivå snart kommerjag se dig näst intill varje dag, fast är det det jag vill? Tror inte det, jag är rädd att jag kommer förstöra allt igen fast att leva vidare och skita fullständigt i dig det vet jag också mycket bra att det kommer aldrig att gå. Jag hade velat förklara den verkliga saningen för dig fast den verkliga saningen för dig är att du tror att jag verkligen hatar dig, fast så är inte fallet utan det är bara så att vi lever i en värld full utav lögner och sprit vad är det för mening att försöka fast jag kan lika bra gärna säga något till dig för ja vet så väll att vad jag än säger så kan svaret inte bli värre än ett nej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0