Cocacolan i livet

Som en öppnad cocacola man vänder upp och ner då allt innehåll rinner ut. Den dagen du fick tag på mig och skjöt mig rakt i ögonen då jag förblindades av din charm, din värme och din passionerade kärlek.
Det var det du pratade om ja om vilt och pasionerat sex. Fast det blev flummigt och skumt inte alls sådär vilt och pasionerat som vi förstälde oss att det skulle vara. Även om det blev fel inte alls som vi tänkt bryde jag mig inte särskilt mycket om det även du tog illa vid dig. Kunde dessvärre inte uppnå det du ville att det skulle bli en pasionerad förälskelse. Fast jag älskade dig så innerligt mycket att jag inte visste vad jag  skulle ta mig till kände mig som en skakad cocacola burk som snart skulle spruta ut runt alla håll jag var så lycklig fast när jag insåg att det var slut så ran cocacolan över och ner i floder över mig. Nu är dock burken sluten och jag mår som jag förtjänar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0